top of page

Päivitä markkinointistrategia: Varmista ajantasaisuus


Markkinointistrategia ei ole staattinen dokumentti. Maailma muuttuu, ja myös yrityksen strategian on kehityttävä sen mukana. Päivitä markkinointistrategia aina tarpeen mukaan, ja varmista ajantasaisuus.

Markkinointistrategian päivittäminen: Varmista ajantasaisuus

Esimerkki: Ravintola

Ravintola, joka ennen keskittyi lounastarjoiluun, huomasi pandemian aikana take away -palvelujen kysynnän kasvavan. Päivitetyn strategian avulla he loivat verkkotilausjärjestelmän ja alkoivat markkinoida ilta-aterioita kotiinkuljetuksella.


Näin päivität markkinointistrategiasi:

  1. Seuraa trendejä: Ole ajan tasalla teknologian, kilpailijoiden ja asiakaskäyttäytymisen muutoksista.

  2. Tee väliarviointeja: Tarkista strategian tulokset säännöllisesti ja tee tarvittavat muutokset.


Comments


bottom of page